Biroja pārvietošana

Jūsu kompānija pārvācas.

Viss ir ļoti operatīvi, ērti, vienkārši. Jūs vienu reizi zvanāt mums un mūsu kompānijas menedžeris Jūs detalizēti konsultēs par visiem pārvākšanās jautājumiem. Izsmeļošas atbildes uz visiem jautājumiem veidos skaidru priekšstatu par gaidāmo pārvākšanos.

Pārvākties, nezaudējot klientus

Jums ērtā laikā menedžeris iebrauks pie Jums uz biroju un veiks pārvedāmā īpašuma novērtējumu, atbildēs uz visiem Jūs interesējošajiem jautājumiem un tad sniegs precīzu pārvākšanās cenu, kas nemainīsies darba laikā. Jūs jau iepriekš zināt pakalpojumu cenu un varat plānot savus tēriņus un veidot budžetu. Biroja pārvākšanās organizācijas galvenais uzdevums ir nodrošināt Jūsu kompānijas darba procesa nepārtrauktību.

Sagatavošanās, lai pārvāktos

Lai labi sagatavotos pārvākšanās procesam, ir jābūt gatavam patērēt tam pietiekami daudz laika.Bet mēs negribam, lai Jūs zaudētu savu laiku. Tieši tāpēc mūsu pakalpojumu sarakstā ir punkts par pārvākšanās plānošanu. Pareiza plānošana ļauj būtiski samazināt pārvākšanās laiku un rezultātā samazināt mūsu klientiem pārvākšanās izmaksas.

Mēs laicīgi sagatavosim un saskaņosim ar Jums darbinieku izvietošanas shēmu un darbu īstenošanas kārtību.

Izvācamies

Jūsu pārvākšanās dienā tieši nozīmētajā laikā atbrauks mūsu darbinieki, kas īstenos Jūsu pārvākšanos. Nepieciešamības gadījumā pirms darbu sākuma grīdas, sienas, durvju stenderes un lifti tiks pārklāti ar aizsargpārklājumu. Tas nosargās nekustāmo īpašumu no bojājumiem.

Organizētā kārtībā darbinieki veiks mēbeļu, personīgo mantu, orgtehnikas, interjera priekšmetu, dokumentu izjaukšanu, iepakošanu un marķēšanu. Līdz ar gatavību sākas iekraušana.

Serveri un telefona stacijas tiks atslēgtas tieši pirms došanās ceļā, tādējādi nodrošinot pieeju sakaru un informācijas kanāliem līdz pašam pēdējam darba brīdim. Aprīkojums tiek sagatavots transportēšanai un pārvadāts ar īpašu uzmanību.

Viss ir gatavs nosūtīšanai uz jauno adresi.

Ievācamies

Viss īpašums tiek piegādāts uz jauno adresi. Darbinieki uzsāks pārvesto mantu izpakošanu un mēbeļu montāžu. Saskaņā ar iepriekš sastādīto telpu plānu visas mēbeles, orgtehnika, interjera priekšmeti tiks novietoti savās vietās. Te ir ļoti būtiska kārtība un akurātība.

Lai Jūsu birojs jau pārvākšanās dienā būtu gatavs darbam, pirmkārt, mēs nodrošināsim galveno darbinieku darba iespējas, telefona sakarus un iespēju pieslēgties lokālajam tīklam. Tad tiks veikti iekārtošanās darbi jaunajā birojā: mēbeles tiks samontētas un saliktas vietās, tehnika izpakota un sagatavota ieslēgšanai, dokumenti sakārtoti savās vietās. Nobeiguma posmā tiek izvests izmantotais iepakošanas materiāls.

Esam pārvākušies

Jūs rūpīgi pārbaudāt visu Jūsu īpašumu un parakstāt darbu nodošanas – pieņemšanas aktu. Mēs būsim ļoti pateicīgi, ja Jūs uzrakstīsiet savu viedokli par veikto pārvākšanos, dalīsieties ar mums savos iespaidos un noskaņojumā, izteiksiet savus vēlējumus. Šim mērķim var izmantot blanku, kuru Jums piedāvās brigādes vadītājs.

Nākamajā dienā

Kā rāda pieredze, pēc pārvākšanās noteikti radīsies sīkas rūpes, kas jāatrisina operatīvi, piemēram, kāds no darbiniekiem izlems mainīties ar kolēģi darba vietām, kādam pārāk spilgti spīdēs saule un būs jāuzstāda žalūzijas, vai arī radīsies nepieciešamība uzlikt pārrunu istabā projektora ekrānu. Arī šajā gadījumā mēs spēsim Jums palīdzēt.